پرسش های متداول

آیا آموزش آنلاین می تواند مفید واقع شود؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که آموزش آنلاین حتی از آموزش حضوری می تواند کارآیی بالاتری داشته باشد.  وجود سیگنالهای محیطی و عواملی که ممکن است مانع توجه فرد به استاد شود حتی میتواند تمرکز و دقت بیشتری برای فرد تحت آموزش فراهم آورد. همینطور آموزش آنلاین این امکان را برای شاگردان فراهم می آورد که از آموزشهای اساتیدی حتی با هزاران کیلومتر فاصله بهره مند شوند و کمک بیشتری به توسعه عدالت آموزشی خواهد نمود. به جای موضع گیری بهتر است همه افراد یک بار آموزش آنلاین را با نرم افزار مناسب و استاد مسلط تجربه کنند سپس در این خصوص به قضاوت بنشینند.

 

برای استفاده مفید از آموزش آنلاین چه توصیه هایی وجود دارد؟

افراد برای استفاده بهینه باید بتوانند با کلاس های آموزش آنلاین ارتباط برقرار کنند. آشنایی به استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای آموزش آنلاین داشته باشند. پیشنهاد می شود قبل از شروع کلاس از طریق لینک وارد کلاس شوید و با نرم افزار آشنایی پیدا نمایید تا کلاس آنلاین برای شما مفید واقع شود.

 

ارتباط مالی با کانون آموزش ایرانیان به چه صورت است؟ 

کانون آموزش ایرانیان علاوه بر آموزش آنلاین یک بستر تبلیغاتی برای اساتید و مدرسان در رشته های علمی هنری مختلف می باشد. برای آشنایی کامل با قوانین می توانید لینکهایی که در ادامه آمده را مطالعه بفرمایید.

قوانین کانون آموزش ایرانیان برای شاگردان

قوانین کانون آموزش ایرانیان برای اساتید

قوانین کانون آموزش ایرانیان برای موسّسات

قوانین کانون آموزش ایرانیان برای صاحبان سالن و فضاهای آموزشی

چطور می توان به عنوان مدرس با کانون آموزش ایرانیان  همکاری داشت؟

تمام مدرسین عزیز در همه زمینه ها و مقاطع علمی از ابتدایی تا بالاترین مقاطع دانشگاهی و همینطور مربیان هنری و ورزشی  میتوانند از طریق این لینک به عنوان استاد در سایت کانون اموزش ایرانیان ثبت نام نموده و از طریق نرم افزار آموزش آنلاین کانون با شاگردان خود ارتباط برقرار نمایند.

آیا آموزش ها در کانون آموزش ایرانیان به گروه خاصی تعلق دارد؟

در هر سطح علمی که هستید می توانید به عنوان شاگرد ثبت نام کنید و استاد مناسب سطح خود انتخاب کنید و آموزش شما شروع می شود.

در چه شهرهایی می توان از آموزش ها بهره برد؟

با توجه به اینکه امکان آموزش آنلاین فراهم شده است حتی در دورترین مناطق هم در صورت دسترسی به اینترنت میتوانید به آموزشها دسترسی داشته باشید.

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد

تماس با ما