ویژگی های دوره های IMAT

آزمون IMAT آزمون ورودی رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه های معتبر کشور ایتالیا می باشد. که علاوه بر تحصیل رایگان پزشکی افرادی که در این آزمون موفق باشند و پذیرش شوند از بورسیه 7000 یورویی سالانه و امکانات تغذیه و خوابگاه رایگان  و امکانات عمومی کشور ایتالیا مثل حمل و نقل و باشگاه ورزشی با تخفیف بسیار بالا می توانند استفاده کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با داشتن مدرک دیپلم از ایران یا پیش دانشگاهی می توانند با ترجمه مدرک تحصیلی و ریز نمرات خود در این آزمون شرکت نمایند بنابراین نیاز به دریافت هیچ مدرک رسمی اضافه ای ندارند.

هم آزمون آیمت و هم دوره پزشکی در ایتالیا به زبان انگلیسی برگزار می شود. داوطلبان برای شرکت در آزمون آیمت نیاز به مدرک آیلتس ندارند ولی بعد از قبولی برای دریافت ویزا نیاز به مدرک آیلتس بالای 6 یا دولینگو دارند.

به منظور آماده سازی هموطنان عزیزمان که تمایل به شرکت در این آزمون دارند، آموزش های تخصصی توسط اساتید مجرب و دارای تحصیلات تکمیلی مرتبط و همینطور با سابقه در زمینه تدریس آزمون های بین الملل توسط کانون آموزش ایرانیان در نظر گرفته شده است. همینطور دوره مربوط به هر درس به صورت جداگانه برگزار می شود بنابراین داوطلبان این امکان را دارند که فقط در دوره یا دوره های مورد نظر خود شرکت کنند. 

پرسش و پاسخ در زمینه آزمون IMAT پزشکی ایتالیا

فیلم آشنایی با آزمون IMAT

دفترچه سوالات آزمون های IMAT برگزار شده

ویژگی های دوره های آمادگی آزمون آیمت کانون آموزش ایرانیان

 

مشاوره پیشرفت تحصیلی

اساتید با سابقه، مجرب و دارای مدرک دکتری تخصصی 

پشتیبانی از داوطلبان

ارائه برنامه آموزشی

برگزاری کلاس به صورت آنلاین

منابع آموزشی رایگان

آماده سازی داوطلبان برای روز آزمون

مشاوره در خصوص آزمون IMAT

مشاوره و نظارت بر پیشرفت داوطلبان

مشاوره در خصوص آموزش زبان انگلیسی

رفع اشکال و حل تست و تمرین 

مشاوره شهر- رشته انتخابی

 

ثبت نام در دوره های آموزشی آمادگی آزمون IMAT کانون آموزش ایرانیان

 

ظرفیت دانشگاه های ایتالیایی که با آزمون آیمت پذیرش دانشجو دارند

ظرفیت برای داوطلبان غیر اروپایی ظرفیت برای داوطلبان اروپایی نام دانشگاه
11 69 University of Bari
20 97 University of Bologna
  60 for all University of Catania
56 55 University of Messina
25 55 University of Milan (IMS)
18 30 University of Milan Bicocca
25 15 University of Naples “Federico II
50 60 University of Naples “Luigi Vanvitelli”
20 80 University of Padova
45 75 University of Parma
40 103 University of Pavia
13 45 University of Rome La Sapienza for Medicine
6 19 University of Rome La Sapienza for Dentistry
15 40 University of Rome “Tor Vergata”
55 25 University of Poli Marche
12 22 University of Siena for Dentistry
37 70 University of Turin

 

معرفی کلاس های آموزش IMAT کانون آموزش ایرانیان

کانون آموزش ایرانیان با سالها تجربه در زمینه آموزش خصوصی و گروهی برای آزمون آیمت IMAT آزمون ورودی پزشکی ایتالیا آمادگی دارد تمام تجربیات و دانش خود را در اختیار داوطلبان عزیز قرار دهد و لحظه به لحظه تا موفقیت همراه دانشجویان عزیز باشد. آزمون آیمت ایتالیا دارای بخش های بیولوژی، شیمی، ریاضی، فیزیک و در نهایت استدلال منطقی و دانش عمومی می باشد. با توجه به اینکه بعضی داوطلبان تمایل دارند فقط در یک درس از آموزش بهره بگیرند در کانون آموزش ایرانیان دوره ها برای هر درس به صورت جداگانه برگزار می شوند تا شرایط بهتری برای داوطلبان ایجاد شود. داوطلبان بسته به سطح خود میتوانند دوره های مختلف را انتخاب کنند. به عنوان مثال ممکن است داوطلب تمایل به شرکت در دوره ای را داشته باشد که به طور کامل به زبان انگلیسی برگزار می شود. یا دوره پیشرفته که شروع آموزش در سطح بالاتری خواهد بود. دوره ای مخصوص شاگردان متوسط که دیپلم ایران را دارند و سابقه مطالعه کتابهای زبان اصلی را ندارند. و دوره ای مخصوص آماده سازی داوطلبانی که آشنایی کمتری با مباحث و زبان انگلیسی دارند.

ثبت نام در دوره های آموزشی آمادگی آزمون IMAT کانون آموزش ایرانیان

 

سیستم نمره دهی و حداقل نمره موردنیاز برای قبولی در آزمون IMAT

باید توجه داشت که از سال 2023 شیوه پرسشنامه آزمون آیمت دچار تغییراتی نسبت به سالهای گذشته گردید. آزمون IMAT  شامل 60 سوال 5 گزینه ای می باشد که شامل 23 سوال زیست شناسی. 15 سوال شیمی، 13 سوال ریاضی و فیزیک و در نهایت  9 سوال اطلاعات عمومی و تفکر منطقی می باشد. 

در  آزمون IMAT، داوطلب برای هر پاسخ صحيح 1.5 نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط 0.4  نمره منفى کسب خواهد نمود. تمام سوالات آزمون آیمت پنج گزینه ای بوده و فقط یکی از  گزینه ها صحیح است.

 

 

Non-EU Seats

 Score 2022

Score 2021

University

10

52.6

53.1

La Sapienza

25

51.8

51.5

Milano Statale

40

43.8

49.4

Pavia

20

51.5

48.9

Bologna

20

52.6

46.6

Padova

10

44.6

47.7

Tor Vergata

32

49.9

44

Turin

16

49.2

42.3

Milano Bicocca

25

44.4

41.4

Federico II

40

41.9

35.5

Parma

42

42.9

34.6

Messina

40

41.9

33.1

Luigi Vanvitelli

11

44.1

32.7

Bari

25

34.5

N/A

Marche (Ancona)

 

 

 

 

6

46.3

 

La Sapienza (DENTISTRY)

15

44.9

35.4

Siena (DENTISTRY)

     

 

 

 

تضمین کانون آموزش ایرانیان برای قبولی در آزمون IMAT

تمامی اساتیدی که در کانون آموزش ایرانیان افتخار همراهی شان را داریم دارای تحصیلات تکمیلی ( مدرک دکتری تخصصی) مرتبط با تدریس از دانشگااه های معتبر داخل و خارج از کشور هستند. سابقه آموزش در آزمون آیمت  IMAT  و سایر آزمونهای بین الملل را دارند. دارای جزوه اختصاصی هستند که این جزوه را در اختیار داوطلبان قرار خواهند داد و قطعا با این سابقه آشنایی کامل وبا نحوه آموزش و طریقه طرح سوال در آزمون آیمت را دارند و در این راستا می توانند راهنمای شاگردان خود باشند. در سالهای گذشته قبولی با درصد بالای افراد شرکت کننده در کلاسهای کانون تایید کننده ادعای ماست. طوری که هر سال داوطلبان قدیم مبلغ کلاسهای کانون برای شاگردان جدید بوده اند و این روند ادامه داشته. با بررسی جزوه های اساتید هر ساله جزوه اساتید کانونبالای 95% از سوالات را پوشش داده. البته که پیشنهاد ما به داوطلبان مطالعه رفرنس اصلی می باشد. با مشاهده نمونه تدریس اساتید و شرکت در کلاسهای کانون بعد از چند جلسه فرد داوطلب متوجه تغییر قابل توجه در توانایی حل سوال خود خواهد شد. 

ولی ما هیچ تضمینی به هیچ داوطلبی برای قبولی 100% نمیدهیم. ما از کلمات تجاری که خوشامد داوطلبان باشد استفاده نمیکنیم. 

داوطلب اگر هوشیار باشد با توجه به سابقه حداقل 12 سال تحصیل برای کسب مدرک دیپلم به این آگاهی رسیده است که بخشی از موفقیت وی مربوط به تدریس اساتید است و بخش دیگر مربوط به تلاش و پشتکار خود او و امیدوار بودن و مطالعه با علاقه است و بخش دیگر هم مربوط به محیط همراهی خانواده شرایط روحی فردی و قدرت او برای شرکت در آزمون و توانایی کنترل احساسات هیجانی خود سر جلسه می باشد. که البته بخشی با دریافت مشاوره قابل بهبود هستند. موضوع جالب اینجاست که این سه فاکتور مختلف به هم وابسته هستند و برای موفقیت نهایی در آزمون آیمت داوطلب علاوه بر دریافت آموزش مناسب باید به موارد گفته شده هم توجه داشته باشد. 

و اما تضمین کانون آموزش ایرانیان

ما نحوه تدریس اساتید را تضمین میکنیم. مفید بودن کلاسها را تضمین میکنیم. تمام سرفصلها در طول کلاس تدریس خواهد شد. تمام نمونه سوالات آزمونهای سالهای قبل حل خواهد شد. برگزاری کلاسها سر ساعت و حتی در تعطیلات رسمی را تضمین میکنیم. همراه در طول برگزاری کلاسها ناظر روند برگزاری کلاس و نحوه تدریس خواهیم بود.  و همواره در طول برگزاری کلاسها در کنار داوطلبان کانونی عزیز هستیم.

 

امید است که داوطلبان با سعی و تلاش و امید که مکمل آموزش مدرسان است موفقیت خود را تضمین نمایند.

 

نحوه دریافت بورس برای آزمون آیمت IMAT

بورسیه 7000 یورویی که به آزمون آیمت تعلق میگیرد یک بورسیه استانی است که منابع آن از طرف کشور ایتالیا تامین می شود. نحوه دریافت این بورس برای داوطلبان شهرهای مختلف با یکدیگر متفاوت است که در این زمینه باید از مشاوران حقوقی معتبر و دارای مجوز در زمینه دریافت بورس راهنمایی گرفته شود.

 

تدریس خصوصی IMAT

ممکن است داوطلبان تمایل داشته باشند که با استاد مورد نظر خود به صورت خصوصی کلاس داشته باشند. این امکان نیز از طرف کانون آموزش ایرانیان فراهم شده است. میتوانید از  لیست اساتید و با استفاده از فیلتر سمت راست ابتدا “کانون آیمت” و سپس درس مورد نظر خود را انتخاب فرمایید و بدین ترتیب اسامی اساتیدی همکار با کانون را مطالعه بفرمایید و یا با شماره 09011923124 برای دریافت راهنمایی و مشاوره کلاس خصوصی تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آموزش IMAT، پزشکی ایتالیا، هزینه تحصیل در ایتالیا، پزشکی میلان، آموزش IMAT، مدرس IMAT، تدریس خصوصی آیمت، مدرس آیمت، تدریس IMAT، پزشکی خارج از کشور، بورس پزشکی خارج از کشور، دندانپزشکی خارج از کشور، بورس دندانپزشکی خارج از کشور، پزشکی اروپا، دندانپزشکی اروپا، مدرس خصوصی IMAT، آموزش خصوصی پزشکی

 

 

 

 

 

 

 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد

تماس با ما