دوره آماده‌سازی آزمون IMAT

کلاسهای آمادگی آزمون IMAT کانون آموزش ایرانیان کلاس IMAT کانون آموزش ایرانیان کالج برای علاقه‌مندان به تحصیل در رشته پزشکی در کشور ایتالیا برگزار می‌شود. این دوره هر ساله برگزار می شود و بر آموزش تمام مباحث آزمون IMAT تمرکز دارد. برای موفقیت در آزمون IMAT داوطلبان به  یک برنامه اختصاصی و منحصر به فرد نیاز دارند. به همین دلیل، به‌ محض ورود شما به دوره IMAT کانون آموزش ایرانیان متعهد خواهد بود  راهنمایی های لازم تا موفقیت را در اختیار داوطلبان قرار دهد. تمام اساتیدی که افتخار همراهی شان را  در برگزاری دوره های IMAT داریم دارای تحصیلات تکمیلی (دکتری تخصصی یا کارشناسی ارشد) از دانشگاه های معتبر داخل یا خارج کشور و همینطور سابقه تدریس در دانشگاه های خارج از کشور را دارند. تجربه تدریس این عزیزان در زمینه آزمون های بین الملل  ورودی پزشکی کشورهای مختلف قطعا برای کانونی های عزیز راهگشا خواهد بود. در تعدادی از دوره ها تدریس کامل به زبان انگلیسی است و در دوره های دیگر مفاهیم به زبان فارسی نیز توضیح داده خواهند شد که بسته به تمایل داوطلبان کلاس مورد نظر خود را انتخاب خواهند نمود.  برای مشاهده دوره های آنلاین IMAT کانون آموزش ایرانیان میتوانید از طریق این لینک اقدام نمایید. 

در ضمن برای عزیزانی که تمایل دارند برای موفقیت در آزمون آیمت IMAT پزشکی ایتالیا از کلاسهای خصوصی استفاده کنند این امکان هم فراهم شده و میتوانند درخواست کلاس خصوصی داشته باشند. از طریق این لینک می توانید ابتدا کانون  IMAT و سپس درس مورد نظر خود را انتخاب کنید.  برای دانلود منابع آزمون آیمت از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید.

برای دانلود رایگان تمام منابع آزمون  IMAT میتوانید به کانال تلگرامی با آی دی Kanoon IMAT به آدرس  t.me/kanoonIMAT مراجعه کنید. 

 

 

لغات کلیدی:

دانلود منابع آزمون IMAT ایتالیا دانلود منابع آزمون IMAT  دانلود رایگان منابع آزمون IMAT ایتالیا  دانلود رایگان منابع آزمون IMAT  دوره آماده‌سازی آزمون IMAT کلاس های آیمت ایتالیا کلاس های آیمت تهران کلاس های آمادگی آزمون آیمت دوره آزمون آیمت در ایران | آمادگی آزمون پزشکی ایتالیا مدرسه آیمت مدرسه IMAT کلاسهای IMAT کلاس خصوصی IMAT کلاس خصوصی آیمت کلاس آنلاین IMAT کلاس IMAT تهران  برای اطلاع از سرفصلهای آزمون  IMAT روی هر درس کلیک کنید. بیولوژی آیمت فیزیک آیمت شیمی آیمت ریاضی آیمت 

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد

تماس با ما